Aarupfesten

Aarupfesten 2016-page-001

Festen afholdes Lørdag d. 12. November 2016

Dørene åbnes kl. 18.00

Aftenen starter med fællesspisning

Medbring din egen mad, eller bestil evt. mad i MENY eller på Aarup Hotel, til levering i hallen.

Vi sørger for borddækning med tallerkener, glas og bestik.

Øl, vin, spiritus, vand, kaffe og te købes i baren til yderst rimelige priser.

Billetpris: 150,- kr.

Billetter købes i MENY, eller på Aarup Hotel.

i perioden 24. oktober-9.november

Pladsbestilling:

Hvis du ønsker at bestille plads kan det gøres på mail:

aarupfesten.dk@gmail.com

Skriv antal pladser og hvilket navn pladserne skal reserveres til. Når vi har bekræftet din mail er der reserveret plads. For at få bordplanen til at efterleve folks ønsker –vil vi MEGET gerne have, at der IKKE reserveres flere pladser end der skal bruges!

Du kan også tilmelde dig som bordformand

Den bordformand der skaffer flest deltagere til sit bord modtager på festaftenen en “våd” præmie.

Gå ikke glip af denne unikke mulighed for en hyggelig aften sammen med vennerne, naboerne, sportsholdet, kollegaerne samt chancen for at møde folk du måske ikke har set i flere år.

Man kan naturligvis sagtens deltage, selvom man ikke er en del af en større gruppe.

Med festlig hilsen og på gensyn

Aarup boldklub Støtteforening

TAK for hjælpen til:

Mette Krag & Poul Kartmann, MENY.

Casper Andersen, Aarup Hotel

Samt alle frivillige hjælpere.